عزیز مندوست داشتن که زورکی نیست!!!نمیتوانی کسی را به زور مجبور کنی که دوستت داشته باشد...که در میان میلیاردها انسان روی زمین، فقط دلش برای تو بتپد و شب هایش را گره بزند به رویاهای شیرین دو نفره...درمیان شلوغی روزمرگی هایتان، مدام شماره اش روی تلفنت بیفتد و قلبت به تپش...دور و برش پُر نباشد از دوست های اجتماعی و جاست فرندها و هزار و یک عنوان عجیب و غریب دیگر!که مبادا نگاه خیره ای، خنده پاتوبلاگ...
ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال میکنید
برچسب: داشتن,زورکی, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 4:12