پاتوبلاگ

خرید بک لینک
اینکه از هر پنج نفر ،چهار نفر عکس پروفایلشونو متناسب با ماه محرم گذاشتن چیز بدی نیست...نگید چطور یه شبه مومن شدن همه...نگید تا دیروز عکس پروفایلش چی بود امروز چی شده...نگین متظاهره...نگید ریاکاره!بیاین یاد بگیریم سرمون تو کار خودمون باشه.یاد بگیریم احترام بزاریم به باور های همدیگه.شاید اون شخص با هر بدی و خوبی ای که داره حتی با تغییر یک عکس پروفایل خواسته احترام بزاره به این ماه و حرمت پاتوبلاگ...

ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال می‌کنید

برچسب: قضاوت, نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 4:12

عزیز مندوست داشتن که زورکی نیست!!!نمیتوانی کسی را به زور مجبور کنی که دوستت داشته باشد...که در میان میلیاردها انسان روی زمین، فقط دلش برای تو بتپد و شب هایش را گره بزند به رویاهای شیرین دو نفره...درمیان شلوغی روزمرگی هایتان، مدام شماره اش روی تلفنت بیفتد و قلبت به تپش...دور و برش پُر نباشد از دوست های اجتماعی و جاست فرندها و هزار و یک عنوان عجیب و غریب دیگر!که مبادا نگاه خیره ای، خنده پاتوبلاگ...

ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال می‌کنید

برچسب: داشتن,زورکی, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 4:12

صفحه بندی